Verrekijker

Met ingang van schooljaar 2023-2024 werken we op de Verrekijker volgens stichting leerKRACHT methodiek. De methodiek van stichting leerKRACHT is gebaseerd op internationaal onderzoek naar onderwijsverbetering. Op de verrekijker hebben we de ambitie om het onderwijs te verbeteren. Om dat te realiseren gaat het hele team intensief met elkaar samenwerken aan verschillende onderwijsthema's. Het uitgangspunt is altijd hoe we het onderwijs kunnen verbeteren voor de leerlingen. Het team komt wekelijks bij elkaar in kleine groepen. Samen stellen zij een doel en gaan daarmee aan de slag. Ze gebruiken hiervoor de vier instrumenten van stichting leerKRACHT:

-Bord- en werksessies;

-Gezamenlijk lesontwerp;

-Lesbezoek en feedback;

-De stem van de leerling.

De resultaten die het team behaald worden vastgelegd in kwaliteitskaarten. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de website van stichting leerKRACHT.