Archief

De week van de openbare scholen
18-03-2024

De week van de openbare scholen,

Van 18 tot 22 maart is het de week van de Openbare Scholen. Stichting OBO zet de deuren van alle basisscholen open en ontvangt u graag! Kom sfeer proeven, volg een lesje en leer meer over ons onderwijs. Ervaar of één van onze scholen bij jouw kind past, of misschien wel jouw toekomstige werkplek is. Iedereen is welkom! Kijk voor alle data op obodb.nl/nieuws/komlangs
Rapport Defence for Children
20-06-2023

Rapport Defence for Children,

Op 20 juni 2023 heeft Defence for Children een rapport uitgebracht met de titel: Dweilen met de kraan open: de bedreigde ontwikkeling van kinderen in gezinslocaties en de drempel tot adequate (jeugd)hulp. Via deze link kunt u het rapport lezen.
Opening nieuwe schoolbibliotheek
17-05-2023

Opening nieuwe schoolbibliotheek,

Werken in het onderwijs
22-03-2023

Werken in het onderwijs,

Wil jij aan de slag als leerkracht? Of toch liever een andere functie binnen het onderwijs? Maak dan nu kennis met het primair en speciaal onderwijs. Kom langs, kijk mee in de klas, geniet van de kinderen en stel je vragen aan een van onze collega' s. We kunnen niet wachten om kennis met je te maken! We zien je daarom graag tijdens de Open dag op 22 maart tussen 9-12 uur.